1. Šios paslaugų teikimo taisyklės (toliau – Taisyklės) reglamentuoja prekių ir paslaugų pirkimą elektroninėje parduotuvėje balionuvasara.lt (toliau – Parduotuvė), kurią administruoja Vaida Ryckienė, ir santykius tarp Pardavėjo ir pirkėjo (toliau – Pirkėjas), kuris užsisako prekes ar paslaugas Parduotuvėje.

2. Pirkėjas, užsisakydamas prekes ar paslaugas Parduotuvėje, sutinka su šiomis Taisyklėmis ir įsipareigoja jų laikytis. Pirkėjas negali užsisakyti prekių ar paslaugų Parduotuvėje, jei nesutinka su Taisyklėmis.

3. Pirkėjas turi būti fizinis asmuo, kuris yra ne jaunesnis kaip 18 metų, arba juridinis asmuo, kuris turi teisę sudaryti pirkimo sutartis Parduotuvėje.

4. Pirkėjas, užsisakydamas prekes ar paslaugas Parduotuvėje, turi pateikti savo tikrus ir teisingus duomenis, reikalingus pirkimo sutarčiai sudaryti ir įvykdyti, t. y. vardą, pavardę, adresą, telefono numerį, el. pašto adresą ir kitus duomenis, kuriuos prašo Pardavėjas.

5. Pirkėjas, užsisakydamas prekes ar paslaugas Parduotuvėje, turi pasirinkti norimą prekių ar paslaugų kiekį, pristatymo būdą ir mokėjimo metodą. Pirkėjas taip pat gali pateikti papildomus pageidavimus ar pastabas dėl užsakymo.

6. Pirkėjas, patvirtindamas savo užsakymą, sudaro pirkimo sutartį su Pardavėju ir įsipareigoja sumokėti už užsakytas prekes ar paslaugas nurodytu mokėjimo metodu per 3 darbo dienas nuo užsakymo patvirtinimo, nebent Pardavėjas ir Pirkėjas susitaria kitaip.

7. Pardavėjas, gavęs Pirkėjo užsakymą ir mokėjimą, patvirtina užsakymą el. paštu ir pradeda jį vykdyti. Pardavėjas įsipareigoja pristatyti užsakytas prekes ar paslaugas per 10 darbo dienų nuo užsakymo patvirtinimo, nebent Pardavėjas ir Pirkėjas susitaria kitaip. Už užsakytų prekių pristatytą atsakingas prekes pristatanti įmonė.

8. Pardavėjas neatsako už prekių ar paslaugų pristatymo vėlavimą ar nesėkmę, jei tai įvyko dėl Pirkėjo kaltės ar nepriklausomų nuo Pardavėjo aplinkybių, pvz., gamtos stichijų, karo, streikų, transporto avarijų ir kt.

9. Pirkėjas turi patikrinti prekes ar paslaugas pristatymo metu ir nedelsdamas pranešti Pardavėjui apie bet kokius trūkumus ar neatitikimus. Pirkėjas turi pasirašyti pristatymo dokumentus, patvirtindamas, kad prekės ar paslaugos atitinka užsakymą ir yra be trūkumų.

10. Pirkėjas turi teisę grąžinti prekes ar atsisakyti paslaugų per 14 dienų nuo jų gavimo, jei prekės ar paslaugos neatitinka užsakymo, yra pažeistos, netinkamos naudoti arba Pirkėjas pakeitė savo nuomonę. Pirkėjas turi pranešti Pardavėjui apie savo sprendimą el. paštu ir grąžinti prekes arba nutraukti paslaugų teikimą per 7 dienas nuo pranešimo. Pirkėjas turi grąžinti prekes arba nutraukti paslaugų teikimą savo sąskaita ir rizika. Pardavėjas turi grąžinti Pirkėjui sumokėtą kainą per 14 dienų nuo prekių gavimo arba paslaugų nutraukimo.

11. Pirkėjas neturi teisės grąžinti prekių ar atsisakyti paslaugų, jei prekės ar paslaugos yra pagamintos ar teikiamos pagal Pirkėjo individualius poreikius ar pageidavimus, yra greitai gendančios arba yra higieninio pobūdžio ir negali būti grąžintos dėl sveikatos ar higienos apsaugos.

12. Pardavėjas neatsako už prekių ar paslaugų netinkamą naudojimą, priežiūrą ar laikymą, kuris prieštarauja prekių ar paslaugų instrukcijoms, rekomendacijoms ar garantijoms.

13. Pardavėjas ir Pirkėjas siekia išspręsti visus ginčus, kylančius dėl pirkimo sutarties vykdymo, derybų būdu. Jei derybos nesėkmingos, ginčai sprendžiami Lietuvos Respublikos teismuose pagal Lietuvos Respublikos teisę.

14. Šios Taisyklės yra sudarytos ir vykdomos pagal Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymą ir kitus Lietuvos Respublikos teisės aktus, reglamentuojančius prekių ir paslaugų pirkimą elektroninėje parduotuvėje.

Paslaugų teikimo sąlygos